You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
צפו בגולאסו של  המוחתם הטרי במכבי תל אביב
נשאר מכביסט. רועי מגור במעמד החתימה לצד סוכנו, עו"ד עידן כסיף (צילום: מדיה מכבי ת"א)

צפו בגולאסו של המוחתם הטרי במכבי תל אביב

מכבי ת"א החתימה על חוזה לשלוש עונות נוספות את הקשר רועי מגור, שחקן קישור מצטיין בקבוצת נערים א'. וידאו עם שער מרהיב שכבש מצורף לכתבה

מאת: אתר ההתאחדות לכדורגל

מכבי ת"א ממשיכה במגמת ההחתמות לטווח ארוך של שחקנים מקבוצות מחלקת הנוער ובפרט של שחקנים מקבוצת נערים א', שמדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל ומרוחקת 2 נקודות מהמוליכה, מכבי נתניה. אמש הודיעה הנהלת המועדון על החתמתו לשלוש עונות נוספות של רועי מגור - עוגן בחוליית הקישור של קבוצת נערים א', שמצטיין בעבודה הגנתית ויחד עמה כבש 3 שערים ב-26 הופעות והיה מעורב בלא מעט מהלכים שהניבו שערים.

רועי מגור עושה דרך ארוכה ורצופה במחלקת הנוער של מכבי ת"א, דרך שהחלה בקבוצת טרום א' של שלוחת הצפון ובסיום שנתון ילדים א' בו מתבצע איחוד בין קבוצות הדרום והצפון, מגור מצא את עצמו שחקן מרכזי בקבוצה המאוחדת עמה זכה בתארי אליפות בשנתוני נערים ג' ונערים ב' ובשאיפה לחגוג גם העונה זכייה באליפות.

לרועי מגור היכרות מוקדמת עם המנהל המקצועי, גדי ברומר, שנכנס לתפקידו בחודש שעבר. מגור התאמן תחת הדרכתו של ברומר בנבחרת נערים א', בה רשם שלוש הופעות בתחילת העונה בטורניר ארבע האומות, כשבאחת מהן כבש שער מרהיב שאותו תוכלו לראות בסרטון זה, במשחק הניצחון 1:4 על איטליה.


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...